divendres, 2 d’abril del 2010

enyorança i primavera

Ahir em vaig passar quasi tot el dia a Sant Pere i Sant Pau. Content d'estar amb la Mònica però una mica trist (avui se n'anava a Obón).

una imatge d'Obon

Aquest matí m'he llevat força tard, a les 11,00 h. (aquests dies dormo molt, Cansament? En tot cas avui era normalet després de carregar tota la tarda la tarda una bossa amb jalo) i , després d'enviar missatge de Bon dia, he hagut d'anar a l'Opencor a comprar coses per jalar. Tenia el frigorífic buit.

finalment, me n'he pogut sortir. Força bé, no?

per la Rambla m'ha xocat aquesta imatge: dos passos amb patiments

Després de dinar, facebook, internet... i enyorança

Més tard, musiqueta i lectura ben arrapat al sofà. Llàstima que tota la timbaleria paramilitar de la processó m'ha fet abandonar lloc i activitat.

moments abans que els timbals em fessin canviar d'activitat

He tornat a l'ordinador, sopar i a esperar una trucada que, finalment, no ha arribat (suposo que a Obon no hi ha cobertura de teléfon).

les tulipes, avui (es noten els dies, ja)

És una llàstima però, alhora, altres plantes van mostrant la primavera naixent

Altres coses "primaverals": la Colomera (Kolomera II) que torna a estar okupada i a organitzar activitats. Com és l`+ogic el propietari va fer fora el personal i va tornar a deixar que la casa es fotés de fàstic.

L'altra, que aquest diumenge toca Paraules per la Pau. A les 12 del migdia , a la Plaça de la Font.

Us deixo amb un vídeo amb un fragment de l'actuació de l'acte del mes passat (amb Cecília i Rúben) i l'enllaç al full informatiu.