dilluns, 11 de gener del 2010

peripècies i fortunes

el cel (a dalt) i la catedral (a sota) el dia de reis, des del terrat de casa ma mare.

les fotos de sota mostren les muntanyes nevades (també des del terrat però avui)

I la darrera és la del cel d'ahir a Barcelona, a la posta de sol


Fa uns dies tenia sessió de quimio. No la vam fer perquè era millor esperar un TAC que m'havien de fer dissabte. Finalment, tampoc vam fer el TAC perquè s'havia espatllat la bomba per administrar el contrast. Després d'esperar i prendre uns gots d'aigua ens van explicar que no es podia fer. Un "company" no s'ho va prendre massa bé. A mi no em va fer massa gràcia però que hi has de fer?
Millor aprofitar el dia que, per cert, era fantàstic. Vam poder passejar per Barna, sense conèixer ningú; dinar al restaurant Govinda, vegetaria amb menjar hindú; visitar un parell de botigues eròtiques; anar a l'IMAX a veure una peli de balenes i dofins (en la que jo, lamentablement, em vaig clapar); anar de rebaixes; veure una exposició sobre els descobriments; menjar una crepe de xocolata i nata (la Mònica) i un gofre de xocolata, nata i gelat de vainilla (jo), que, per cert, no em va entusiasmar; gaudir d'un cel preciós a la posta de sol... i, sobretot, gaudint de la companyia de la Mònica.

una última foto de la Catedral, avui

1 comentari:

Ylenia ha dit...

gaudir de la teva fou elmillor del dia (crec, no ho sé, que fins i tot millor que la crepe)