divendres, 10 d’abril del 2009

setmana santa - tarragona laica!

Començo a preparar el post mentre sonen els tambors de les bandes, paramilitars, de la processó del divendres "sant". La intenció era fer un post, breu, que aportés una mica d'aire laic en aquesta setmana obscurantista que ja fa dies que dura. Ho he deixat per sopar i, després, mentre l'acabo, m'assabento que s'ha suspès la processó a causa de la pluja. Se m'acudeixen força comentaris i acudits al respecte però me'ls estalvio; el fet que es suspengui una celebració com aquesta, per molt que em desagradi l'acte en sí, no m'alegra i, per tant, acabo el post. El Jordi Martí ho ha treballat més i n'ha fet un article força interessant que us invito a llegir.

la fotografia és de la "setmana santa" de Saragossa

Em faig ressó de la presentació del moviment laic i progressista al Camp de Tarragona. Em fa l'efecte que la cosa no m'entusiasmarà però, en tot cas, us ho explico per qui vulgui anar a la presentació i assabentar-se de que va la cosa.Finalment, us deixo amb un conte que m'ha fet gràcia i reprodueixo una fotografia, antiga, que ja havia publicat en algun altre post, que em recorda altres "setmanes santes". De fet, més que setmanes, anys.

2 comentaris:

mossèn ha dit...

a la plaça del rei em vaig fixar en un balcó on hi posava "tarragona laica" ... no deu ser pas casa teva ??? ... salut

Josep Maria Yago Suau ha dit...

No és casa meva, però és casa d'un amic ;-)