dissabte, 12 d’abril del 2008

recuperant la "normalitat"

Com ja us vaig explicar, dilluns passat vaig tornar a la feina. Ha passat la setmana i sembla que la cosa és assumible (to i que aquesta setmana l'he dedicat a una primera presa de contacte suau i tranquil·la i els propers dies ja seran més "durillos"). A més, malgrat la molta feina que tenim i la molta que es preveu per ja mateix, fa il·lusió retrobar un equip de persones formidable i unes perspectives força interessants pel que fa als projectes a desenvolupar.
Entre les coses no tan bones, de tot hi ha d'haver, n'hi ha una que em preocupa una mica: dedicar un mínim de set hores a la feina (l'experiència fa pensar en què seran més) suposa un canvi important d'horaris. Estar a la feina a les 8 del matí implica que m'he d'aixecar a les 6 del matí (després de tot el procés em calen un parell d'horetes per estar al peu del canó) i, per tant, que al voltant de les 11 de la nit hauria d'estar al llit, amb la qual cosa, si hi afegim les tasques de la casa, dinar, etc. hi ha alguna activitat que en sortirà perjudicada i, entre aquestes, probablement, la freqüència de publicació de posts en el blog. Ja veurem.
Bé, mentrestant, he penjat un parell de posts sobre la Platja Llarga i les autoinculpacions pel tema avortament i, perquè, no us preocupeu, us informo que demà me n'aniré a passejar (i a dinar, que no és cosa sense importància) amb les meves filles i una colla d'amics a Corbera d'Ebre i voltants. Ja us penjaré alguna foto ;-) Mentrestant, i per acompanyar el post, us en penjo una feta en un d'aquests dies tan bons que ha fet per Tarragona.

5 comentaris:

jo artin au ha dit...

Potser t'anairà bé el meme (freememe) que tens en el meu blog.

Jobove - Reus ha dit...

tranquil, si et convé alguna cosa oferim el nostre blog pel que convingui

salutacions

Carme ha dit...

hola josep maria. bona tornada a la feina.. això de tornar-se a organitzar i tornar a la normalitat, però, no deu ser pas dolent.
al meu blog t´he deixat un comentari una mica extens de lo que per mi significar anar d´entitat social en entitat social.. si vols en podem parlar ja que suposo que tindrem opinions diferents al respecte...

bon cap de setmana i bon dinaret amb la teva familia!!!!

salutacions

aina

yraya ha dit...

Será durillo acostumbrarte otra vez al horario, pero ya se sabe: "de mica en mica".
Espero que hayas tenido un bon día.

Josep Maria Yago Suau ha dit...

gràcies, a tots/es :-)